Mano-a-mano – Boon Kriek 2009 vs Boon Kriek Mariage Parfait 2008
20 February 2011
Belgiska Boon är ett bryggeri jag har sett rätt ofta på olika krogar och så men av någon anledning har dem fått stå kvar. Jag har troligen varit lite rädd för att deras krieks ska vara lite väl söta och inte så körsbärssmakande och sura som jag föredrar. Men med ett tjugotal öl så […]
