Kvällsnotis: Exklusivt om nya Sorbon X och så lite Rodenbach Vintage 2008
20 April 2011
Gå med på MankerBeerBlog @ Facebook du med! Efter morgonens avslöjande om Sigtuna så har reaktionerna mer handlat om vad det egentligen spelar för roll? Så det ska bli intressant att fortsätta följa det hela.. Imorgon klockan sju kopplar Sorbon ute i Bromma i Stockholm på sin nya version av Sorbon X. Deras “husöl” som […]

